Ми:
- дослідили історію виникнення квадратних рівнянь;
- проаналізували різні способи розв’язку квадратних рівнянь;
- визначили роль квадратних рівнянь в повсякденному житті;
- провели тестування серед учнів на тему: «Що ви знаєте про історію виникнення квадратних рівнянь»;
- провели анкетування серед учнів на тему «Варіанти розв’язку квадратних рівнянь»;
- провели опитування на тему : «Квадратні рівняння у нашому житті»;
- сформулювали означення: квадратного рівняння; кореня квадратного тричлена; теорему Вієта і обернену до неї теорему;
- обґрунтовували теорему Вієта;
- розв’язували вправи, що передбачають знаходження коренів квадратних рівнянь різних видів; застосування теореми Вієта і оберненої до неї теореми; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь і рівнянь;
- зробили презентацію на тему : «Історія виникнення квадратних рівнянь»;
- розробили сценарій вікторини на тему "Як вирішувати квадратні рівняння?";
- зробили публікацію на вікі про використання квадратних рівнянь у нашому житті.
Немає коментарів:
Дописати коментар